Jak AutoOffice funguje

1

Založení účtu zdarma

Založ účet a zvol oprávnění přístupu pro sebe a další spolupracovníky.

2

Nastavení systému

Zvol velikost diskového prostoru a další parametry systému.

3

Začněte používat

Podnikej s AutoOffice a získej přehled o svých procesech.

24/7

Dostupnost

100%

Online ve webovém prohlížeči

SSL

Zabezpečené připojení a datová úložiště

8-17h

Telefonická podpora

Založení účtu během dvou minut

Stačí zadat základní údaje o vaší firmě, ověřit e-mail a doplnit klíčové informace pro automatizované řízení podnikání. Vše zvládnete snadno – bez zbytečného papírování a složitostí.

Přihlášení rychle a bezpečně

Ke svému účtu se přihlásíte jednoduše pomocí uživatelského jména a hesla prostřednictvím moderního webového prohlížeče. Vaše data jsou chráněna a přístup máte jen vy.

Nastavení služeb pod kontrolou

Po přihlášení můžete upravovat nejen údaje o firmě a fakturaci, ale také měnit tarif služeb, přizpůsobit upozornění na úkoly či neuhrazené faktury a další nastavení. Vše přehledně a bezpečně na jednom místě.

Plné využití online nástrojů

Zadejte řídicí a provozní data své firmy, nastavte si vlastní pracovní procesy (workflow) a sledujte důležité události automaticky – systém je online 24/7 a připravený růst s vámi. Všechna nastavení lze kdykoliv upravovat podle aktuálních potřeb.

Spolehlivá technická podpora

Naši IT specialisté vám rádi pomohou – kdykoliv se ozvete. Jsme tu pro vás s rychlými a věcnými odpověďmi.

Bezpečné řešení v případě blokace

Pokud dojde ke zpoždění vaší platby, uživatelský účet a tím přístup k datům v aplikaci AutoOffice.cz se dočasně zablokuje, ale všechna data zůstanou v bezpečí po dobu až 6 měsíců. Po úhradě se vše opět aktivuje – bez ztráty informací.

Zrušení účtu bez komplikací

Ukončení účtu je jednoduché – stačí přestat využívat službu. Po 6 měsících od poslední úhrady dojde k automatickému a trvalému smazání všech dat.

Připraveni začít?

Vyzkoušejte AutoOffice zdarma nebo si domluvte nezávaznou konzultaci.