Úvodní stránka
Koordinovat více staveb najednou, hlídat zásoby, držet rozpočty na uzdě a zároveň sladit desítky subdodavatelů? Pro mnohé stavební firmy každodenní realita – a noční můra. Přesně v takové situaci se nacházela i tato společnost, než nasadila AutoOffice. Díky tomu získala systém, který spojil projektové řízení, logistiku, finance i komunikaci do jednoho celku.
AutoOffice přinesl přehled do plánování, kontrolu nad materiálem i náklady a rychlé reportování z terénu díky mobilní aplikaci. Díky tomu firma dokončuje stavby včas, s nižšími náklady a vyšší kvalitou spolupráce. Pokud i vy hledáte způsob, jak zefektivnit své stavební procesy, tento příběh může být začátkem i vaší změny. Přečtěte si celou případovou studii a zjistěte, jak AutoOffice pomůže vyrůst i vaší firmě.
Před implementací systému AutoOffice se stavební společnost potýkala s několika zásadními problémy, které omezovaly efektivitu projektů a zatěžovaly finanční řízení.
Bez centralizovaného systému bylo obtížné efektivně řídit průběh projektů, sledovat termíny a rozdělovat odpovědnosti.
Chyběla přesná evidence stavebních materiálů a nástroje pro plánování dodávek, což vedlo ke zpožděním a nadbytečným nákladům.
Nedostatek přehledné komunikace a zpětné vazby komplikoval spolupráci a negativně ovlivňoval dodržení harmonogramů.
Správa rozpočtů a kontrola výdajů probíhala nejednotně, bez dostatečných analytických nástrojů, což omezovalo schopnost přesného řízení financí na úrovni jednotlivých projektů.
Před implementací systému AutoOffice se stavební společnost potýkala s několika zásadními problémy, které omezovaly efektivitu projektů a zatěžovaly finanční řízení.
AutoOffice umožnil firmě plánovat a sledovat všechny probíhající projekty z jednoho místa. Každý projekt má přehledně definované fáze, odpovědnosti, termíny a stavy úkolů.
Použité moduly:
Projekty, Zakázky, Kanban nástěnka, Ganttův diagram, Workflow, Přidělování úkolů, Kalendář, Stavy.
Díky automatizaci skladových procesů získala firma kontrolu nad pohybem materiálu, přehled o dostupnosti na jednotlivých stavbách a možnost přesně plánovat zásobování.
Použité moduly:
Sklady a skladové objednávky, Naskladnění a evidence dodávek, Stavy jednotlivých kusů na skladě, Výdejky, Přiřazení produktu pro zakázku, Inteligentní nákupní košík.
Systém umožnil přiřazování úkolů subdodavatelům, sledování plnění a zpětnou vazbu v reálném čase. Všechny komunikace jsou dohledatelné a propojené s konkrétní zakázkou.
Použité moduly:
Správa kontaktů, Přidělování úkolů, Komentáře, Upozornění (notifikace), Zakázky, Pracovní procesy (workflow).
AutoOffice nabídl nástroje pro tvorbu a sledování rozpočtů na úrovni jednotlivých projektů. Přehledy o nákladech, fakturaci i platební morálce dodavatelů umožni řídit cashflow s vyšší přesností.
Použité moduly:
Rozpočet, Plánování nákladů, Faktury, Výkazy práce, Automatické importy transakcí, Bankovní účty, Analýza mimořádných plateb.
Týmy v terénu mohou pomocí mobilní aplikace dokumentovat stav staveb, nahrávat fotografie a vyplňovat reporty, které se ihned zobrazují vedení i projektovým manažerům.
Použité moduly:
Zakázky, Komentáře, Import a export dat, Stavy, Reporting.
Přesnější finanční plánování, lepší kontrola nad průběhem staveb, snížení nákladů.
Lepší kontrola nad průběhem staveb díky centralizovanému řízení projektů a úkolů.
Snížení nákladů na materiál díky optimalizaci zásobování a sledování spotřeby.
Zvýšená efektivita práce subdodavatelů díky přehlednému přidělování úkolů a sledování výkonu.
Přesnější finanční plánování díky rozpočtům, výkazům a sledování výdajů v reálném čase.
Zrychlené rozhodování a vyšší informovanost vedení díky mobilnímu reportování a analýzám dat.