Přinášíme Vám emailový klient, kde uvidíte všechny doručené i odeslané zprávy.
Emaily se seskupují do konverzací zakázky, a to pomocí aliasu adresy. To znamená, že v dané zakázce uvidíte jenom ty zprávy, které s ní opravdu souvisí. Obdržíte-li zprávu na adresu bez aliasu zakázky, můžete z ní následně na jedno kliknutí vytvořit poptávku, nebo napárovat existující zakázku.
U každého doručeného emailu lze změnit stav, a to konkrétně na "Ke zparcování", "Nutno odpovědět" a "Vyřízeno". Nechybí funkce přeposlání zprávy a rychlé odpovědi.
A aby toho nebylo málo, ke každé konverzaci můžete navíc přidávat vlastní poznámky.
Každý doklad, který vystavíte, lze odeslat na email odběratele, nebo jiný. Včetně přeposlání na vlastní email.
Co ale když potřebujete odeslat dvě nabídky zároveň? I to není problém - jednoduše vyberete další doklad z adresáře, nebo nahrajete pomocí vlastní přílohy.
Odeslané i doručené přílohy se ukládají na server, a tak nehrozí jejich ztráta. Zároveň se doručené přílohy uloží k zakázce, pokud ze zprávy vytvoříte poptávku.
Psát každou zprávu znova, dokola a dokola? Už nikdy víc!
Pro každý doklad, zakázku, ale i zprávu bez dokladu, lze nastavit vzory emailu. Jednoduše předvyplníte výchozí text, který se bude během psaní zprávy nabízet.
Třešničkou na dortu jsou proměnné - například název firmy, číslo dokladu, tabulka položek a spousta dalších, které se sami doplní z odesílaného dokladu či zakázky.
Autooffice může komunikovat z vašeho emailu a vaší domény.
Stačí zadat údaje pro přístup k SMTP hostu (pro doručenou poštu) a IMAP pro odchozí zprávy.
Pokud tak neučiníte, bude použita adresa NAZEV_VASI_FIRMY@autooffice.cz.
Pro seskupování emailů do konverzací zakázek slouží aliasy, které jsou pro každou unikátní.
Ty zpravidla vypadají: zakazka-CISLO_ZAKAZKY-NAZEV_FIRMY@autooffice.cz, nebo: zakazka-CISLO_ZAKAZKY@VASE_DOMENA