O nás
Důvodem, proč jsme AutOffice vytvořili je usnadnit a minimalizovat papírování malých a středních firem.
Kdy a jak vznikl Autooffice?
Aplikace AutoOffice vznikala postupně jako náhrada excelových tabulek, papírových poznámek a snahy využívat účetní software na řízení firem.
Požadavků bylo na začátku několik:
Dnes aplikace AutoOffice obsahuje spoustu funkcí usnadňujících firemní agendu. Současně řeší i různé firemní procesy okolo zpracování zakázek, předávání práce nebo pořizování dokumentace v průběhu práce.
Pomáháme firmám s adopcí AutoOffice i optimalizací procesů, zefektivněním práce a úsporám času zaměstnanců.
O nás – tým AutoOffice
Jiří
Snopek
Jsem podnikatel a zakladatel AutoOffice. Jako IT architekta mě baví vymýšlet chytrá řešení, která šetří práci a čas.
#ceo
Tomáš Sucháň
Ve svém volném čase rád cestuji a chodím na výlety. V týmu AutoOffice jsem od samotného počátku, protože programování je nejen má práce, ale zároveň vášeň.
#frontend-developer
Adéla Pudlová
Moje role v týmu je komunikace s uživateli a řešení jejich přání a požadavků. Témata která mi vždy byla blízká jsou osobní rozvoj, psychologie a vzdělávání.
#podpora #tester
Petr
Seidl
Baví mě implementace řešení problémů které nejsou pro oko viditelné. Starám se o chod věcí na pozadí. Volný čas trávím s knížkou v ruce nebo v přírodě.
#backend-developer