Spravujte svůj office on-line, spolehlivě a na jednom místě

Kompletní správa projektů vaší firmy vám usnadní každodenní práci na zakázkách. V aplikaci AutoOffice si můžete snadno vytvořit projekt, měřit čas na jednotlivých úkolech, fakturovat nebo odesílat e-maily.

V čem aplikace AutoOffice vyniká?

blank

Řízení firemních zakázek

AutoOffice umožňuje detailní plánování zakázek s důrazem na optimální využití dostupných zdrojů. Díky integraci s kalendářem a s nástroji pro plánování mohou manažeři efektivně rozdělovat úkoly a zdroje.

blank

Externí spolupracovníci

Z pohledu aplikace AutoOffice neděláme rozdíly. Interně nebo externě, stále máte možnost k úkolům přiřazovat kontakty na kolegy/ně, posílat jim oznámení o přiřazení úkolu a přehledně je informovat o obsahu práce.

blank

Úkoly ve vašich projektech

Součástí každého projektu jsou jednotlivé úkoly, díky nimž se projekt posouvá dopředu. AutoOffice vám pomůže úkoly vytvářet, přiřazovat a upravovat snadno a rychle, přesně tak, jak potřebujete.

Cashflow

K čemu by byl rozpočet bez sledování cashflow? Přímo v rozpočtu naleznete součty příjmů a výdajů. Ty jsou rozdělené dle pravděpodobnosti realizace a vašich kategorií. Vedle rozpočtu naleznete i samostatnou stránku věnovanou grafům, které jsou vykreslovány na základě očekávaných i neočekávaných příjmů a výdajů.

Správa projektů

Že je problém sladit celý tým, aby každý věděl, co má dělat? To u nás neplatí! Přinášíme vám novou správu nad projekty. Vytvoříte-li v AutoOffice projekt, získáte prostor pro zakázky, úkoly, výkazy, příjmy a výdaje na jednom místě, což je pro vás velká výhoda. Nemusíte přepínat mezi různými nástroji. AutoOffice vám poskytne vše podstatné na jednom místě.

Ceník

499 Kč

(cena je uvedena bez DPH)

Mesíční

Předplatné si v nastavení svého účtu můžete kdykoliv přizpůsobit.


  • Přístup k funkcím: neomezený
  • Délka předplatného: 1 měsíc
  • Zkušební období zdarma: 14 dnů
  • Počet uživatelů v základu: 3
  • Uložiště na soubory: 1 GB

Pokud zjistíte, že potřebujete mít v aplikaci AutoOffice více uživatelů nebo větší kapacitu pro své soubory, napište nám.

1 uživatel navíc: 10 Kč

1 GB navíc: 10 Kč

1 399 Kč

(cena je uvedena bez DPH)

Čtvrtletní

Předplatné si v nastavení svého účtu můžete kdykoliv přizpůsobit.


  • Přístup k funkcím: neomezený
  • Délka předplatného: 3 měsíce
  • Zkušební období zdarma: 14 dnů
  • Počet uživatelů v základu: 3
  • Uložiště na soubory: 1 GB

Pokud zjistíte, že potřebujete mít v aplikaci AutoOffice více uživatelů nebo větší kapacitu pro své soubory, napište nám.

1 uživatel navíc: 10 Kč

1 GB navíc: 10 Kč

4 499 Kč

(cena je uvedena bez DPH)

Roční

Předplatné si v nastavení svého účtu můžete kdykoliv přizpůsobit.


  • Přístup k funkcím: neomezený
  • Délka předplatného: 1 rok
  • Zkušební období zdarma: 14 dnů
  • Počet uživatelů v základu: 3
  • Uložiště na soubory: 1 GB

Pokud zjistíte, že potřebujete mít v aplikaci AutoOffice více uživatelů nebo větší kapacitu pro své soubory, napište nám.

1 uživatel navíc: 10 Kč

1 GB navíc: 10 Kč

Kdo a jak aplikaci AutoOffice využije?

Aplikaci AutoOffice využije každý, kdo si chce usnadnit každodenní práci s účetnictvím nebo vedením celé firmy.

Výrobní firmy

Usnadní vám správu skladů, evidenci materiálů, zadávání úkolů jednotlivcům nebo týmům včetně výkazů práce.

Reklamní agentury

Udržíte si přehled o všech jazykových kurzech, lektorech a školicích místnostech. Vše na jednom místě.

Školicí centra

Evidence spolupráce s externisty pro vás bude snadná. Obsahuje komunikaci, adresář, informace o odměně apod.

Často kladené otázky

Potřebujete se na něco zeptat ještě před tím, než si AutoOffice vyzkoušíte? Zde je soubor nejčastěji kladených otázek. Pokud nenajdete odpověď, napište nám.

Největším benefitem aplikace AutoOffice je komplexní řešení firemní agendy na jednom místě – fakturace, správa zakázek a projektů, úkoly, cashflow, komunikace s externími spolupracovníky po e-mailu apod. AutoOffice je komplexní řešení, u kterého nepotřebujete další aplikace. Můžete ho vyzkoušet na 14 dnů zdarma.

Nyní poskytujeme funkční propojení s bankou Fio. V budoucnu bychom výčet bank chtěli rozšířit. Na těchto rozšířeních nyní pracujeme. Pokud máte zájem dozvědět se, kdy tato rozšíření budou funkční a veřejně dostupná, přihlaste se k našemu newsletteru.

V současné době máme funkční aplikaci pro operační systém Apple. Aplikaci pro Android v tuto chvíli ladíme.

Pro tyto situace jsme připravili čtrnáctidenní období, v němž naše uživatele nijak neomezujeme. V tomto období máte vše k dispozici. Poté si můžete v nastavení účtu své předplatné prodloužit.

Ano. Klientům doporučujeme podívat se nejprve na správu projektů, úkolů nebo cashflow. Dobré je také překontrolovat nastavení platebního účtu a číselných řad faktur. V případě potřeby nás můžou kontaktovat e-mailem: tym@tymautooffice.cz.

V případě, že potřebujete poradit nebo potřebujete s námi konzultovat specifickou funkci, která v aplikaci AutoOffice ještě není, můžete nám napsat na e-mail tym@autooffice.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420228225486. Rádi vás vyslechneme a pomůžeme vám situaci vyřešit.

Pište, prosím

Pole pro zadání vašeho jména a příjmení. Pole je povinné.
Např: jan.novak@seznam.cz
Vyberte si jednu z možností, čeho se vaše zpráva týká.
Vyberte, čeho se vaše zpráva týká
Napište, co máte na srdci
GDPR*Zaškrtávácí pole pro souhlas se zpracováním soukromých údajů. Pole je povinné, bez souhlasu nelze formulář odeslat