Úkoly lze nově přiřadit vícero spolupracujícím uživatelům. Ti budou mít oprávnění dle jejich uživatelské role.
Přidána možnost upozornit na úkol všechny spolupracující uživatele. Zároveň lze vyplnit i jiný email, na který upozornění zaslat.
Upraven formulář pro vytváření úkolu - upozornění před termínem splnění úkolu je umístěno v úvodní záložce, vazby na doklady, uživatele a rozpočet byly naopak rozděleny do samostatných záložek.
Opravena chyba, která umožňovala schválit úkol uživatelem, jež měl pouze oprávnění "Kompletní editace veřejných úkolů přiřazeným uživatelem (kromě schvalování)".
Čas strávený nad úlohou lze nyní odměřit pomocí měření času výkazu, jež lze spustit z levého fixního menu. (ikona hodin). Po ukončení dojde k přesměrování na přidání výkazu.
Spolupráce mezi firmami v AutoOffice
Novinkou je vzájemné propojení firem v AutoOffice (Nastavení > Správa firmy > Spolupracující firmy), kdy spolupracující firmy získají řadu výhod.
Vzájemné propojení přijatých a vydaných dokladů.
Po vystavení vydaného dokladu jej můžete odeslat spolupracující firmě (pokud je v dokladu uvedena jako odběratel). Té se založí přijatý doklad s originálním PDF v příloze zakázky. Případná editace již odeslaného dokladu nebude mít na doklad u druhé firmy žádný vliv.
Chat
Společný firemní chat (vlákno, do kterého budou mít přístup všichni uživatele z vaší i propojené firmy).
Soukromý chat mezi uživateli z vaší i propojené firmy.
Propojené úkoly
Možnost přiřadit uživatele propojené firmy jako spolupracovníka. Ten získá oprávnění úkol vidět, měnit stav a progres. Zvolit lze i oprávnění o pro editaci úkolu.
Spolupracující firma získá možnost k úkolu přidávat výkazy. Firma zadavetele úkolu výkaz uvidí ve svém přehledu a může jej editovat, schválit, smazat. Narozdíl od spolupracující firmy, která může editovat pouze neschválený výkaz a vidí jej pouze v detailu úkolu.
Propojené úkoly mají též společné komentáře.
Firemní chat, komentáře
Chat, pomocí něhož můžete komunikovat s jednotlivými uživateli ve vaší firmě, nebo ve společné místnosti.
Součástí je i funkce odesílání příloh a zakládání konverzačních vláken.
Prostřednictvím chatové okna lze zobrazit i komentáře z dokladů, úkolů a pod.
Zobrazit lze dvě okna zároveň.
Upozornění
V bloku upozornění na nástěnce je na základě oprávnění zobrazováno několik nových typů upozornění:
Systémové upozornění
Plánované odstávky, aktualizace
Moje úkoly
Úkoly před termínem
Nové komentáře
Přijaté emaily
Faktury po splatnosti
Opakující se faktury
Každé upozornění lze označit jako přečtené.
Přidán přehled všech upozorněních (Možnosti -> Centrum notifikací).
Rovněž byla přidána správa emailových notifikací v nastavení uživatelského profilu (Nastavení > Můj účet).
Notifikace byly též přidány do mobilní aplikace, viz níže.
Mobilní aplikace pro Android * aktualizace bude vydána v pondělí 20.09.2021
Přidána řada nových funkcí, mezi něž patří:
Komunikace napříč firmou pomocí nového chatu s vlákny.
Přehled úkolů s možností změny stavu, progresu
Přidávání výkazů k úkolům, včetně počítadla času stráveného nad úlohou.
Notifikace na různé akce v systému (nový úkol, přijatý doklad atd). Ty lze buď ztišit, nebo vypnout úplně. Notifikace se zobrazují pouze na základě uživatelských oprávněních.
Při odesílání účtenky lze vybrat a načíst emailovou šablonu.
Aplikace nově reaguje na uživatelské role. Funkce, na které uživatel nemá oprávnění, mu nebudou dostupné.
Designová vylepšení nástěnky a výpisu z účtu.
Opraven přehled faktur.
Doklady
Nastavení šablony, loga, podpisu, zobrazování předpokládané realizace v pdf, opakování faktury a upozornění po splatnosti bylo ve formulářích seskupeno do jednoho okna. To lze zobrazit pomocí tlačítkek v dolní fixní liště.
Možnost zobrazit předpokládané datum realizace též v PDF objednávky.
V každém dokladu lze vyplnit údaj "reference" (např. číslo objednávky), které se bude zobrazovat i v PDF dokladu. Není-li vyplněno, v dokladu se nezobrazí.
Do formuláře přijatých dokladů bylo přidáno pole pro zadání původního čísla z přijatého dokladu. Je-li vyplněno, zobrazí sé v PDF jako údaj "Doklad".
Přijaté doklady jsou nově v PDF označeny jako přijaté (např. "Přijatá objednávka", namísto původního názvu "Objednávka").
V PDF dokladů z odchozích zakázek již není prohozeno pořadí odběratele a dodavatele, oproti příchozím zakázkám.
Automatické párování plateb na faktury napáruje též zakázku (případně projekt). Díky tomu půjdou vidět automaticky napárované platby v detailu zakázky uhrazené faktury.
Kalkulační rozpady
Při vystavování faktury lze zvolit, zda po jejím uhrazení vytvořit kalkulační rozpady ceny (kde co položka dokladu, to jeden interní příjem). Jejich zobarzení je v detailu zakázky pod záložkou "Příjmy a výdaje" a taktéž na samostatné stránce "Rozpočet -> Kalkulační rozpady", kde lze nad daty filtrovat.
Nahrávání příloh
Přidáno nahrávání příloh taktéž k úkolům a projektům.
Přílohy lze buď nahrát výběrem z počítače, nebo napárováním již existujího souboru.
Ke komentářům lze připojit více příloh, namísto jedné.
Počet najednou nahrávaných souborů již není omezen na 5, nýbrž na celkovou velikost (10 MB).
Není-li vyplněn název přílohy, pak se doplní název souboru.
Při editaci úkolu, projektu a dokladu lze odebrat již nahrané přílohy.
Napárování zakázky na doručený email nahraje k zakázce všechny přílohy.
Přílohy s příponou pdf, jpg, png, gif, bmp se otevírají v novém okně formou náhledu. Ostatní soubory se stáhnou rovnou.
Propojení s bankovnictvím & párování faktur
Nastavení propojení bankovních účtů s bankou bylo přesunuto na samostatnou stránku "Bankovní synchronizace".
Byla zvýšena přehlednost celého nastavení včetně popisu, jak účet propojit.
Taktéž zde byla přidána možnost definovat, jak se má AutoOffice zachovat v případě obdržení platby, která má variabilní symbol shodný s více než jednou fakturou v systému.
Nástěnka
V bloku "Přehled faktur" lze nově vyfiltrovat i faktury po splatnosti, s přeplatkem či nedoplatkem.
Opravy a ostatní
Graf příjmů a výdajů na nástěnce a ve výpisu z účtu nově zobrazuje výdaje v kladných hodnotách.
Opravena "Klasická" a "Hranatá" šablona poptávky, kde nedocházelo k zobrazování vlastních údajů na základě typu zakázky.
Přidáno drobné zpoždění při zobrazovaní vnořených menu v navigační liště. Díky tomu se již nebudou zobrazovat při rychlém přejetí kurzorem nad navigací, kdy zobrazení vnořených menu není žádoucí.
Opraven našeptávač při výběru státu ve formulářích, přidána funkce navigace v našeptávači pomocí šipek při výběru odběratele.
Našeptávač bankovních účtů v nastavení číselných řad po zvolení doplní též IBAN A SWIFT.
Opraveno špatné propisování stavu do rozpočtu při editaci faktury.
Ošetřeno duplicitní ukládání úkolu při dvojkliku na tlačítko uložení.
Opraven roční graf v přehledu rozpočtu.
Opraveno nefunkční přenášení položek z faktury do dodacího listu via detail faktury.
Navrácení se zpět v detailech dokladů, úkolů a projektech se již chová podle očekávání.